Przetwarzanie danych osobowych:

Korzystając z portalu ekopestka.pl, Użytkownik jest świadomy oraz wyraża zgodę na zbieranie danych osobowych i handlowych przez firmę Omille Małgorzata Deresiewicz z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu. Chodzi o informacje umożliwiające identyfikację osób lub dotyczące osoby możliwej do zidentyfikowania. Informacje te są zbierane poprzez formularze. Podanie niektórych z nich jest obowiązkowe i jest konieczne dla zapewnienia obsługi zgłoszeń Użytkownika. Przechowywane i zbierane informacje są przetwarzane przez firmę Omille Małgorzata Deresiewicz oraz jej partnerów handlowych w celu zapewnienia Użytkownikowi najlepszego poziomu usług na jak najlepszych warunkach.

Dodatkowo, Użytkownik jest świadomy oraz wyraża zgodę, by jego dane osobowe mogły być przekazywane Współautorom w ramach procesu reklamacji lub poprawek dotyczących witryny internetowej lub oprogramowania. Dane te mogą także być przekazywane partnerom handlowym do celów komercyjnych.

Zgodnie z przepisami, Użytkownik ma prawo do wglądu, aktualizowania, poprawiania oraz żądania usunięcia swoich danych w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na adres: omille@omille.com lub kontaktując się z nami pod adresem:

EkoPestka

Wrocław, ul. Św. Antoniego 26

-------------------------------------------------------------------------------------

Ciasteczka:

W trakcie przeglądania lub interakcji z naszą witryną ekopestka.pl możemy używać plików cookies w celu przechowywania informacji, by móc zapewnić Ci lepsze, szybsze i bardziej bezpieczne korzystanie z witryny.

Ta strona została zaprojektowana, by pomóc Ci lepiej zrozumieć te technologie oraz nasz sposób korzystania z nich w naszych witrynach. Poniżej znajduje się podsumowanie kilku kluczowych rzeczy, które należy wiedzieć o stosowaniu tych technologii.

Czym jest plik cookie?

Cookies to małe pliki tekstowe (zawierające zwykle litery i cyfry) umieszczane w pamięci Twojej przeglądarki lub urządzenia, za pomocą którego odwiedzasz stronę lub czytasz wiadomość. Cookies umożliwiają witrynie rozpoznanie konkretnego urządzenia lub przeglądarki. Podobnie jak większość z nich, prestashop.com także wykorzystuje technologie polegające głównie na małych plikach danych umieszczanych na Twoim urządzeniu, które pozwalają nam zbierać pewne informacje, gdy odwiedzasz lub korzystasz z naszych witryn, usług, aplikacji, poczty i narzędzi.

Istnieje wiele rodzajów plików cookies:

  • Cookies sesji wygasają pod koniec korzystania z przeglądarki oraz pozwalają nam rozpoznać Twoje działania w trakcie tej konkretnej sesji.
  • Cookies trwałe są przechowywane na Twoim urządzeniu pomiędzy sesjami korzystania z przeglądarki, pozwalając nam zapamiętać Twoje preferencje oraz działania na różnych witrynach.
  • Własne cookies są tworzone przez odwiedzaną witrynę.
  • Cookies zewnętrzne są tworzone przez witryny zewnętrzne, niezwiązane z odwiedzaną stroną.

Jakiego rodzaju pliki cookies wykorzystuje ekopestka.pl?

Nasze pliki cookies pełnią różne funkcje. Są one konieczne dla funkcjonowania naszych usług, pomagają poprawić naszą wydajność, zapewniają dodatkowe funkcje, bądź też pomagają nam przedstawiać Ci interesujące oraz ukierunkowane reklamy. Korzystamy zarówno z plików cookies i innych technologii, które pozostają na Twoim urządzeniu do czasu zamknięcia przeglądarki (sesja), jak i takich, które pozostają na nim przez dłuższy czas (trwałe).

1. Pliki cookies zamieszczane przez ekopestka.pl

a)       APE_Cookie - Konieczne dla funkcji Live Map ? Trwałość: Sesja

b)       PSDOTCOM42 - Pliki cookies sesji w ekopestka.pl do ustawień użytkownika - Trwałość: Sesja

c)        Session_id - Zbieranie danych identyfikujących sesję użytkownika - Trwałość: Sesja

d)       Mp_super_properties - Analiza danych ? Trwałość: Sesja

2. Cookies od naszych partnerów

Usługodawcy to firmy, które wspierają nas przy różnych aspektach naszej działalności, takich jak funkcjonowanie witryny, usługi, aplikacje, reklamy oraz narzędzia. Korzystamy z pomocy autoryzowanych partnerów, którzy pomagają nam w przedstawianiu Ci trafnych reklam na Twoim urządzeniu poprzez nasze usługi (ciasteczka zewnętrzne). Mogą oni również zbierać informacje pozwalające zidentyfikować Twoje urządzenie, takie jak adres IP, identyfikator urządzenia bądź wszelkie inne unikalne dane identyfikujące.

a)       UserVoice__uvt; uvts - Użytkownicy i odwiedzający witrynę mogą wypełnić formularz, by uzyskać pomoc lub zgłosić reklamację ? Trwałość: Rok

3. Cookies zewnętrzne

 3.1) Cookies analityczne

a)       Google Analytics - _utma; _utmb; _utmc; _utmv; _utmz - Analizują aktywność oraz ruch na ekopestka.pl ? Trwałość: Od czasu trwania jednej sesji do 2 lat

b)       Google Universal Analytics - _ga ? Trwałość:Maks. 2 lata

Możemy używać plików cookies do oceny skuteczności naszych witryn, a zwłaszcza do celów analitycznych, by móc lepiej zrozumieć w jaki sposób odwiedzający korzystają z naszych stron, czy przeglądali dany element lub link, bądź w celu optymalizacji treści, usług.

 3.2) Cookies sieci społecznościowych

Usługi ekopestka.pl mogą być połączone z zewnętrznymi aplikacjami, by umożliwić naszym użytkownikom udostępnianie treści w sieciach społecznościowych. Jedną z nich jest opcja ?Udostępnij tę stronę?.

Static.ak.facebook.com - Act; Csm; Datr; Fr; Locale; p - Zewnętrzne pliki cookies tworzone przez Facebooka. Umożliwiają kontrolę nad funkcją ?dołącz do nas na Facebooku? przycisku ?Lubię to?, zbierają parametry połączenia. (trwałość ? sesja).

s-static.ak.facebook.com - Act; C_user; Csm; Datr; Fr; Locale; Lu; P; Presence; S; xs - Zewnętrzne pliki cookies tworzone przez Facebooka. Umożliwiają kontrolę nad funkcją ?dołącz do nas na Facebooku? przycisku ?Lubię to?, zbierają ustawienia językowe oraz umożliwiają udostępnianie strony. ?S? i ?xs? to pliki cookies dla przycisku ?Lubię to? na Facebooku. Są wykorzystywane przez tę funkcję na prestashop.com. (trwałość ? sesja).

Facebook.com - Act; C_user; Csm; Datr; Fr; Locale; Lu; P; Presence; S; xs - Zbierają one informację, które ułatwiają im identyfikację Twoich danych logowania na Facebooku oraz kontrolują działanie funkcji ?Dołącz do nas na Facebooku? przycisku ?Lubię to?, sprawdzają ustawienia językowe oraz umożliwiają udostępnienia strony. (trwałość ? sesja).

USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES

Niektóre funkcje, usługi, aplikacje oraz narzędzia są dostępne jedynie przy wykorzystaniu tych technologii. Możesz zawsze zablokować, usunąć lub wyłączyć te technologie, jeśli umożliwia to Twoja przeglądarka, zainstalowana aplikacja lub używane urządzenie. Jednakże, jeśli wyłączysz korzystanie z plików cookies, możesz nie być w stanie korzystać z niektórych funkcji, usług, aplikacji lub narzędzi witryny. Konieczne może również okazać się częstsze wprowadzanie hasła w trakcie przeglądania. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących sposobów blokowania, usuwania bądź wyłączania tych technologii, zapoznaj się z ustawieniami swojej przeglądarki lub urządzenia.

Pliki cookies można wyłączać lub usuwać za pomocą narzędzi dostępnych w większości dostępnych przeglądarek. Konieczne jest wprowadzenie ustawień osobno dla każdej przeglądarki, a każdy program tego typu dysponuje różnymi funkcjami i opcjami w tym zakresie.

Aby zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce, przejdź do ?Opcji? lub ?Narzędzi? i wybierz odpowiednie ustawienia.

REGULAMIN

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EKOPESTKA.PL

 

1.     POSTANOWIENIA OGÓLNE

 1.1. Niniejszy regulamin określa ogólne warunki , zasady oraz sposób sprzedaży prowadzony przez OMILLE Małgorzata Deresiewicz z siedzibą w Kędzierzynie ? Koźlu, za pośrednictwem sklepu internetowego www.ekopestka.pl ( zwanego dalej : ?Sklepem internetowym?). Sklep internetowy prowadzony jest przez Małgorzatę Deresiewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą OMILLE Małgorzata Deresiewicz wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Kędzierzyna ? Koźla pod numerem 269/10, posługującą się numerem NIP: 749-194-44-40, REGON 160344244, email:omille@omille.com, tel.669 682 702; adres sklepu stacjonarnego: ul.św.Antoniego 26, 50-073 Wrocław.

 1.2.   Definicje:

 1.2.1.     KLIENT ? osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

 1.2.2.     REGULAMIN ? niniejszy regulamin Sklepu Internetowego ekopestka.pl

 1.2.3.   DZIEŃ ROBOCZY ? jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 1.2.4.     FORMULARZ REJESTRACJI ? formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

 1.2.5.     FORMULARZ ZAMÓWIENIA ? Usługa Elektroniczna, formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

 1.2.6.     KODEKS CYWILNY ? ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

 1.2.7.     NEWSLETTER ? informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami) pochodzące od Usługodawcy wysyłane Użytkownikowi drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierające cykliczne treści o produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym;

 1.2.8.     PRODUKT ? dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.

 1.2.9.   SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawcy, dostępny pod adresem internetowym: www.ekopestka.pl

 1.2.10.   SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA ? Małgorzata Deresiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwa OMILLE Małgorzata Deresiewicz, posługującą się numerem NIP: 749-194-44-40, REGON: 160344244; adres sklepu stacjonarnego EKoPestka: ul.św.Antoniego 26, 50-073 Wrocław

 1.2.11.   UMOWA SPRZEDAŻY ? umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu Ustawy KC, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

 1.2.12.   USŁUGA ELEKTRONICZNA ? usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

 1.2.13.   USŁUGOBIORCA ? osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

 1.2.14.   USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA ? ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami).

 1.2.15.   ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę produktów.

 1.3. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego www.ekopestka.pl, składania zamówień na towary dostępne w sklepie internetowym, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania ceny sprzedaży, uprawnienia do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

 1.4. Niniejszy Regulamin skierowany jest do konsumentów oraz do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego (z wyłączeniem pkt. 7 Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców).

 1.5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

 

2.     USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

2.1. W Sklepie Internetowym ekopestka.pl dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.

2.1.1.     Konto ? korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę ?wypełnieniu Formularza Rejestracji, kliknięciu pola ?Zarejestruj się? oraz potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Usługa świadczona jest nieodpłatnie. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: omille@omille.com lub pisemnie na adres: ul. św.Antoniego 26, 50-073 Wrocław

 2.1.2.     Formularz Zamówienia ? korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się w momencie dodania przez Klienta pierwszego Produktu do koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wypełnieniu Formularza Zamówienia i kliknięciu na stronie Sklepu pola ?Zamówienie z obowiązkiem zapłaty?. Do tego momentu istnieje możliwość modyfikacji wprowadzanych danych, zwracając uwagę na wyświetlane komunikaty.

 2.1.3.     Newsletter ? korzystanie z usługi Newslettera następuje po podaniu w zakładce ?Newsletter? widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej (e-mail), na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola ?Zapisz się?. Na usługę można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta ? z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na newsletter. Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: omille@omille.com lub pisemnie na adres:

Sklep EkoPestka, ul.św.Antoniego 26,50-073 Wrocław

 2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

 2.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z jego przeznaczeniem oraz niezakłócający jego funkcjonowania a także zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.

 2.4. Usługodawca może pozbawić ograniczyć dostęp do Sklepu Internetowego oraz pozbawić Usługobiorcę prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym do składania Zamówień, w następujących przypadkach: Podania przez klienta danych wprowadzających w błąd lub naruszających prawa osób trzecich, naruszania przez Klienta dóbr osobistych, w szczególności innych Klientów, działań sprzecznych z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego tj. np. poprzez uporczywe składanie Zamówień oraz uporczywe nie odbieranie zamówionego Towaru.

 2.5. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać:

2.5.1 pisemnie na adres: ul. Św.Antoniego 26, 50-073 Wrocław;

2.5.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: omille@omille.com.

2.6. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

3.     WARUNKI I PROCEDURA ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

 3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym. W celu realizacji zamówienia w Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych Klienta; imię i nazwisko/nazwa firm, adres (ulica, numer domu i mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej (e-mail),numer telefonu kontaktowego, a przypadku klientów niebędącymi konsumentami niezbędne jest również podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

 3.2. Cena Produktu wskazanego na stronie internetowej Sklepu Internetowego ekopestka.pl zawiera podatek VAT i podawane są w złotych polskich; nie zawiera kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia zamówienia do Klienta, oraz od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta. Łączny koszt zamówienia (tj. cena towarów wraz z kosztami dostawy) wskazana jest w koszyku przez złożeniem zamówienia..

 3.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży. Uprawnienie to nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków promocyjnych lub wyprzedaży. Promocje w Sklepie Internetowym nie sumują się, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

 3.4. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym ekopestka.pl

 3.4.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez formularz zamówienia. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.ekopestka.pll, dokonać wyboru towarów oraz ich ilości poprzez dodanie ich do koszyka.

 3.4.2. W trakcie składania Zamówienia do momentu naciśnięcia przycisku ?Zamawiam? Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wyboru produktów i ich ilości kierując się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

 3.4.4. Po dodaniu wszystkich niezbędnych informacji, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia, zawierające przedmiot zamówienia, jednostkową i łączna cenę zamawianych produktów, koszty dostawy oraz metodę wybranej płatności, sposobu dostawy.

 3.4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku ?Zamawiam i płacę?

 3.4.6. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym umowy sprzedaży.

 3.4.7.Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje na adres poczty elektronicznej potwierdzenie rejestracji zamówienia. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedającego o zawarciu umowy sprzedaży.

 3.5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz dołączenie do przesyłki wydruku potwierdzenia zamówienia oraz faktury VAT. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego ekopestka.pl

 3.6. Na stronie Sklepu Internetowego ekopestka.pl mogą znajdować się informacje o promocjach. Korzystanie z promocji może być uzależnione od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia.   Promocji nie można łączyć z innymi promocjami, chyba że regulamin promocji będzie stanowił inaczej.

 

4.     SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI

4.1. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu ( w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce : ?Koszty dostawy? oraz podczas składania zamówienia.

4.2. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:

BZWBK S.A.

Nr rachunku: 18 1090 2183 0000 0001 1459 2674

4.3. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki:

4.3.1. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa;

4.3.2. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa;

4.4. Płatność kartą w systemie PayPal

4.5. Płatność w systemie PayPal

4.3. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Św. Antoniego 26, 50-073 Wrocław, w dni robocze w godz. 10.00 ? 19.00, w sobotę w godz.10.00 ? 16.00

4.4. Termin dostawy produktu do Klienta wynosi do 5 dni roboczych, chyba, że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inaczej. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który nie może przekroczyć 7 dni roboczych.

4.2. Termin płatności:

4.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta, płatności przelewem Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

4.2.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy jej odbiorze.

 

5.     KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU ZAMÓWIENIA

5.1. Termin dostawy zamówienia do Klienta wynosi do 5 dni roboczych, chyba że w opisie danego produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin.

5.2. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Sprzedający może zaproponować Klientowi anulowanie całości zamówienia lub anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie, podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji zamówienia w odniesieniu do części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczony terminie. .

5.3. Dostawa Zamówienia do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Dostępne formy dostawy zamówienia oraz koszty dostawy Zamówienia dostępne dla Klienta na podstronie ?Koszt Dostawy? Sklepu Internetowego dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

 

6.     Reklamacje i odstąpienie od umowy

6.1. Sprzedawca odpowiada wobec klienta będącego konsumentem w rozumieniu art.. 22[1] Kodeksu Cywilnego, tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.

6.2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres EkoPestka ul. Św.Antoniego 26, 50-073 Wrocław lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: omille@omille.com

6.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od jej złożenia i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. Brak ustosunkowania w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6.4. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt lub produkty wraz z opisem reklamacji na adres EkoPestka, ul. Św. Antoniego 26, 50-073 Wrocław

6.5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta ? Sprzedawca niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. W przypadku braku możliwości wymiana produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedawca zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, Sprzedający zwróci również koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu do Sprzedawcy.

6.6. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu produktu, w wyniku odstąpienia od umowy sprzedaży. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się z datą otrzymania zrealizowanego zamówienia lub otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowane zamówienia ? jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach lub z dniem w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres EkoPestka, ul. Św. Antoniego 26, 50-073 Wrocław lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: omille@omille.com. Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia dołączonego do zamówienia lub wydrukować wzór stanowiący załącznik do niniejszego Regulaminu.

6.7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

6.8. Sprzedawca dokona zwrotu należności, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraził zgodę się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca po otrzymaniu oświadczenia niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku.

6.9. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Ekopestka ul. Św. Antoniego 26, 50-073 Wrocław

6.10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

6.11. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827):

6.12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenie, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenie jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 

7.   POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

7.1. Niniejszy punkt Regulaminu dotyczy wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

7.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

7.3. Sprzedawca ma prawo do ograniczenia dostępnych sposobów płatności, a także wymagać dokonania przedpłaty w całości lub części również niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

7.4. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem z chwilą wydania przewoźnikowi Produktu przez Sprzedawcę. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w dostawie.

7.5. Klient nie będący konsumentem obowiązany jest sprawdzić przesyłkę przed odbiorem od przewoźnika. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

7.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

7.7. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.

7.8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

 

8.     DANE OSOBOWE

8.1. Administratorem danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.

8.2. Dane osobowe Usługobiorców/Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są - zgodnie z wolą Usługobiorcy/Klienta - w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.

8.3. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.

8.3.1. Usługobiorca/Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: omille@omille.com, EkoPestka ul. Św. Antoniego 26, 50-073 Wrocław

8.4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu Internetowego przed zawarciem danej umowy.

 

9.     POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

9.2. Zmiana Regulaminu:

9.2.1.     Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie ekopestka.pl zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

9.3.   W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

9.3 Regulamin wchodzi w życie z dniem 13 grudnia 2015r.